
Firmowy profil na Facebooku daje administrującym go osobom wiele możliwości. To doskonała okazja do zaprezentowania swojej oferty, a jednocześnie pokazania ludzkiego oblicza swojej firmy oraz nawiązania serdecznych relacji z klientami. Wśród możliwości, jakie oferuje prowadzenie fanpage, znajdują się takie opcje, jak:
- zapraszanie fanów strony na ciekawe eventy branżowe - wirtualne i rzeczywiste, podczas których poruszane są ciekawe dla klientów tematy,
- informowanie o rabatach na oferowane produkty oraz usługi,
- nagradzanie osób, które najczęściej udostępniają publikowane posty,
- organizowanie konkursów, które angażują dużą liczbę fanów oraz ich znajomych,
- przygotowywanie ciekawych ankiet,
- publikowanie zamiennie poważnych, wartościowych treści oraz mniej oficjalnych, zabawnych postów.
Aby dowiedzieć się więcej o prowadzeniu fanpage'a na FB, warto odwiedzić stronę internetową e-kjstudio.pl.
Firmy według kategorii
Transport dla Ciebie i firmy
Baza kursów i szkoleń
Baza organizacji i stowarzyszeń
Usługi remontowo-budowlane
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Katalog produktów i usług dla każdego
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Atrakcje turystyczne i noclegi
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów